Het begin van mijn avontuur.. - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Carmen Duist - WaarBenJij.nu Het begin van mijn avontuur.. - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Carmen Duist - WaarBenJij.nu

Het begin van mijn avontuur..

Blijf op de hoogte en volg Carmen

30 Maart 2015 | Nederland, Leusden

Over een week vertrek ik al richting Australië. Wat is het allemaal snel gegaan de afgelopen tijd. Dit had ik zelf allemaal niet verwacht.
Precies drie weken geleden ging pas me profiel richting de organisatie in Australie. En nu heb ik al een match met een gezin en vertrek ik al met een week. Ondanks dat het zo snel gaat heb ik er onwijs veel zin in!

Ik vertrek naar Sydney waar ik voor een super leuk gezin aan de slag ga als au pair. Een homo stel met een meisjes tweeling van bijna 4 jaar oud. De meisjes heten Maddison & Sienna, de vaders Guy & Ben. Ze wonen in Annandale, een wijk midden in Sydney. De meisjes zijn echte meisjes meisjes, super schattig. Ze gaan twee dagen in de week naar de crèche, een dag past oma op en de andere twee dagen heb ik ze full time. Ik zal ook daarbuiten mee helpen met ze klaar maken en als oma er is een handje mee helpen. Of eventueel avondje hier en daar oppassen. Maar heb wel redelijk veel vrije tijd om Sydney te ontdekken.
De vaders zijn super aardig en willen dat ik echt part of the family word. Ik mag mee met uitjes maar het hoeft niet als ik dat niet wil. Ze willen me overal bij betrekken en me echt op me gemak laten voelen. Dit is een fijn vooruitzicht, wetende dat ik ver van me eigen familie zal zijn. (Ook al woont een oom op 2 uur rijden van Sydney)
Hierdoor maak ik me ook niet druk over hoe alles zal gaan. Tuurlijk zal het wennen worden en met momenten dat ik heimwee zal krijgen. Maar ik weet dat ik een gezin heb die er voor me zal zijn.

Met dit alles in me achterhoofd ben ik op dit moment druk met van alles regelen voor de reis, me verjaardag vieren, nog allemaal mensen zien en gedag zeggen. Het is ontzettend veel geregel en komt veel bij kijken maar gelukkig is de afgelopen week al veel geregeld. Nu nog de laatste dingetjes, zoals een koffer halen (wel erg handig natuurlijk) en een internationaal rijbewijs aanvragen. Maar ook bedenken wat ik allemaal mee moet nemen, of wat niet hahah. Wat is dat nog lastig zeg! Zoveel om uit te kiezen maar natuurlijk een bepaald gewicht wat ik mee kan nemen. Gelukkig kan er ook nog extra mee in de handbagage.
Komende week dus nog veel te doen maar dit gaat wel goed komen!

Dit is het begin van mijn avontuur! En de rest van mijn avontuur zal ik via deze weg en Facebook met jullie delen. Hoop dat jullie dit met plezier gaan volgen en dat ik jullie beetje mee kan laten genieten.
Maar voor nu,
G'DAY MATE!!!!!!!!!!!!

  • 30 Maart 2015 - 12:33

    Bianca Timmerman:

    Zo trots op je....je gaat het gewoon doen! Geniet, ervaar en bewonder!!

    Dikke zus je kus ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leusden

Carmen

Het verhaal over mijn avontuur in Australie als au pair en het reizen in Australie.

Actief sinds 29 Maart 2015
Verslag gelezen: 365
Totaal aantal bezoekers 6007

Voorgaande reizen:

29 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: